روشهای استفاده از ردیاب خودرو

 

 

روش‌های گوناگونی برای استفاده از ردیاب خودرو وجود دارد. روش اول، استفاده از حالت کاری پیامکی است. در این روش ارسال و دریافت اطلاعات بین دستگاه ردیاب و تلفن همراه صاحب خودرو به وسیله پیامک انجام می‌شود، در این روش امکانات خاص ردیاب مثل گزارش مسیر حرکت، نمایش زنده موقعیت خودرو و … قابل ارائه نخواهد بود. روش دوم روش حالت کاری اینترنتی است که برعکس حالت پیامکی دارای امکانات بیشتر و کاربردی‌تری است و همانطور که از اسم این حالت پیداست از طریق بستر اینترنت اطلاعات و داده‌های دستگاه ردیاب و تلفن همراه رد و بدل می‌شود.

موارد استفاده از GPS خودرو

دستگاه‌های ردیاب GPS خودرو قابلیت‌های مختلفی دارند و تنها کارآیی‌شان استخراج اطلاعات موقعیتی و ارسال آن‌ها به تلفن همراه صاحب خودرو نیست. شما در موارد دیگری نیز می‌توانید از بهترین ردیاب خودرو با قیمت مناسب استفاده نمایید. برای مثال اگر موارد زیر برای خودروی‌تان اتفاق بیفتد و شما در خودرو و یا نزدیک آن نباشید بلافاصله اطلاعات این هشدار بر روی تلفن همراه شما نمایش داده خواهد شد:

– وارد شدن شوک و ضربه به خودرو

– باز شدن ردیاب از روی خودرو و یا قطع شدن منبع تغذیه آن

– هشدار کم بودن شارژ باتری داخلی ردیاب

– روشن شدن خودرو و حرکت آن

و بسیاری موارد دیگر که همه در قالب نوعی هشدار برای شما ارسال می‌شوند. البته هر چه هشدار بیش‌تری به واسطه اپلیکیشن فعال باشند قطعاً هشدارهای بیش‌تری از طرف ردیاب خودرو دریافت خواهید کرد.

 

درباره japayab

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *