تکنولوژی جی پی اس(ردیاب) در گذشته تنها در ارتش آمریکا کاربرد داشت اما الان این دانش فراتر رفته است و توانسته بعنوان وسیله کاربردی برای ردیابی خودرو و افراد مورد استفاده قرار گیرد. دل نگرانی شما هنگامی که بچه شما مدرسه است کاملا طبیعی است به خصوص اینکه امروزه خیلی از افراد به دلیل اختلالات ذهنی دست به آدم ربایی و آزار اذیت بچه ها می کنند. اگر فرصت کافی برای رساندن فرزندان خود به مدرسه و دانشگاه ندارید بین بهترین وسیله برای مراقبت از فرزندان شما ردیاب شخصی است.

از قابلیت‌های نفریاب و ردیاب شخصی می‌توان به نگهداری از سالمندان، کودکان و کسانی که نیاز به توجه ویژه دارند، تردد بانوان در شهرهای بزرگ، جلوگیری از سرقت موتور سیکلت، ردیابی انواع خودرو و جابه‌جایی کالاهای مهم اشاره کرد. کافیست با قرار دادن آن در لباس‌، کیف و یا سایر وسایل با یک تماس تلفنی از مکان و موقعیت آن آگاه شوید. همچنین با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه به راحتی می توان به صورت آنلاین از محل دستگاه مطلع شد.

با استفاده از دستگاه ردیاب شخصی به راحتی می توانید تمامی اعضای خانواده از جمله فرزندان خود را ردیابی کنید. تنها کاری که نیاز هست اینکه از پیام جی پی اس شخصی را خریداری کنید و سپس با فعال سازی سیمکارت و انجام تنظیمات ردیاب از آن استفاده کنید.

امروزه مدل های متفاوتی از جی پی اس شخصی در بازار موجود می باشد که قیمت های متفاوتی دارند. از این رو شاید بسیاری از افراد در خرید بهترین ردیاب دچار مشکل شوند. قیمت ردیاب همراه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن، امکانات و قابلیت های ردیاب می باشد. در اینجا به چند مورد از عوامل تاثیر گذار در قیمت جی پی اس اشاره کردیم.

  • قابلیت شنود
  • کلید اضطراری SOS
  • پشتیبانی پاسخگو
  • سرور قوی
  • دقت بالا
  • امکان تعیین محدوده و …

برای داشتن خریدی مطمئن و با کیفیت می توانید به مجموعه ی جاپایاب اعتماد کنید، همچنین برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درباره japayab

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *