امروزه دیگر دزدگیرهای خودرو جوابگوی همه‌ی نیازمندی‌های کاربران نیستند. دلیل اصلی این امر، غیرقابل استفاده بودن دزدگیر در مواقعی که فاصله‌ی کاربر با وسیله‌ی نقلیه‌ی خود زیاد باشد است. سامانه‌ی ردیابی علاوه بر حل این مشکل امکانات متنوعی را برای افزایش هرچه بیشتر امنیت وسیله‌ی نقلیه‌ی ما فراهم کرده است.

حفظ امنیت وسیله‌ی نقلیه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های همه ما است. این نگرانی وقتی خودروی ما در محیطی ناامن و دور از دسترس قرار دارد بسیار بیشتر می‌شود. سامانه‌ی ردیابی خودرو به ما کمک می‌کند تا این نگرانی را برای همیشه فراموش کنیم. با این راهکار در هر مکان و زمانی از وضعیت وسیله‌ی نقلیه‌ی خود آگاه خواهیم بود و می‌توانیم در صورت بروز هرگونه تهدید اقدامات لازم را بدون محدودیت انجام دهیم.

ردیاب خودرو که به جی پی اس خودرو یا ماشین هم مشهور است یک دستگاه کوچک مشابه دزدگیر ولی با کارایی فراوان می باشد که دارای بخشی برای وجود سیمکارت در داخل خود می باشد. می توان گفت اصلی ترین کار ردیاب خودرو فعلی خودرو می باشد. یافتن خودروی به سرقت رفته مهم ترین کار ردیاب خودرو می باشد ولی کارایی این دستگاه به همین مورد ختم نخواهد شد. ردیابی افراد به صورت شخصی، در ادارات و یا سازمان ها و پیگیری لحظه ای آن ها را می توان موردهای بعدی در کارایی ردیاب خودرو دانست. شما می توانید بعد از انتخاب کردن ردیاب موردنظرتان و نصب آن بر روی خودرو، اپلیکیشن مخصوص موقعیت ‌یابی را بر روی تلفن همراه یا تبلت خود نصب نمایید.

مشاورین شرکت جاپایاب  به شما کمک میکنند تا متناسب با نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه نصب ردیاب و نرم افزار هوشمند برای پیگیری و ردیابی خودرو هرگونه نگرانی از سرقت خودرو را از بین میبرد.

درباره japayab

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *