در گذشته های نه چندان دور، زمانیکه تکنولوژی های پیشرفته امروزی وجود نداشت ، مردم در برخی مواقع ، قادر به تشخیص مکان دقیق خود نبودند و گاهی نیز در بیابان ها و دریا ها مسیر خود را گم می کردند. ولی امروزه با گسترش فناوری های گوناگون ، این مشکل توسط سامانه ماهواره ای با نام جی پی اس رفع شده است. همچنین امنیتی که در حال حاضر بخشی از آن را مدیون پیشرفت دانش بشری می باشیم، که زمان های گذشته راهزنان و زورگیران و سارقان اموال مردم را به یغما می بردند و راهی برای برگشت اموال نبود.

در آغاز چند سوال؟

۱- دزدگیرهای سنتی تا چه اندازه مورد اطمینان هستند؟آیا دزدگیرهای قدیمی دارای ریموت و آژیر با وجود قفل فرمان و … مانع از سرقت خودروها شده اند؟قدرت بازدارندگی آنها در برابر روشهای زورگیری ، حیله و فریب ، حمل با جرثقیل و … چقدر است؟

۲- آیا تا به حال نشنیده اید خودرویی را دزدیده باشند؟آیا ممکن نیست خودرو شما هم به سرقت رود؟

۳- آیا تاکنون شده خودروی شما مورد دستبرد سارقان قرار نگرفته باشد؟

۴- چقدر خودرو ، افراد خانواده ، کودکان و شما برای شما اهمیت دارند؟

۵-  تکنولوژی چه پیشرفتی در امنیت ایجاد کرده است؟

۶-  آیا میدانستید تنها با تهیه یک دستگاه ردیاب شخصی میتوانید هنگام مسافرت ، کوهنوردی و … خانواده شما ، محل شما را در هر شرایطی جستجو کنند و در صورت بروز مشکل به اطلاع افراد واجد شرایط برسانند؟

۷- آیا میدانید تنها وسیله ای که ایمنی آن ۱۰۰% تضمین شده میباشد و تنها با یک پیامک میتوانید موقعیت خودروی خود را بدست بیاورید استفاده از فناوری GPS است؟؟؟

۸-  چرا به دستگاه GPS نیاز داریم؟

۹- آیا دوربین های مدار بسته قدیمی با وجود نیاز به  DVR، اینترنت ، خط تلفن ، کابل کشی و … کنترل و بازدارندگی لازم را در برابر بروز اتفاقات و رویدادها را دارند؟

۱۰- دوربین های هوشمند GPRS چیست و چه مزیت و امکاناتی دارند؟

۱۱- آیا سنسورهای حرکتی سابق کارایی لازم را دارند و یا با هر حرکتی مثلا پرنده ای یا هر حرکت طبیعی دیگر شما را تا محل می کشانند و استرس و گرفتن بیهوده وقت شما را به همراه دارند؟

۱۲- سنسور و هشدار مغناطیسی هوشمند چیست و چه کاربرد و مزیتی دارد؟

دستگاهی که دیر یا زود همه به آن نیاز خواهند داشت.

ما امنیت اموال شما را ۱۰۰% تامین می کنیم!

اعتماد شما تضمین کیفیت کار ما

ردیاب چه امکاناتی دارد؟

  1. امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو بصورت زنده
  2. امکان مشاهده سرعت خودرو بصورت زنده
  3. امکان مشاهده محل پارک خودرو به ساعت و دقیقه و ثانیه
  4. امکان مشاهده محل رفت آمد خودرو طی روز های گذشته تا ۳ سال قبل
  5. شنود صدای داخل خودرو
  6. سنسور روشن و خاموش شدن خودرو (به محض روشن و خاموش شدن خودرو به شما پیامک ارسال میشود)
  7. امکان خاموش کردن خودرو از هر جای دنیا تنها به وسیله یک پیام کوتاه
  8. دارای باطری اضطراری پرقدرت در صورتی که باطری خودرو قطع شود.
  9. امکان تعیین محدوده جغرافیایی جهت تردد خودرو
  10. امکان تنظیم حداکثر سرعت مجاز جهت تردد خودرو
  11. دارای دکمه SOS برای راننده در صورت بروز مشکل
  12. امکان تنظیم زمانبندی خودکار ارسال موقعیت از طریق GPRS
  13. پشتیبانی از SMS,GPRS,GSM
  14. اطلاع از باز شدن درب ها
  15. ارائه طول و عرض جغرافیایی
  16. ردیابی در دو بستر ماهواره ای(gprs) و مخابراتی (sms).
  17. هشدار به محض قطع برق خودرو (سرقت باطری و …)
  18. ارتباط دستگاه فقط با شماره های تعریف شده.

و بسیاری امکانات دیگر…

ردیاب چه تفاوتی با دزدگیر های معمولی دارد؟

۱- در دزدگیر های معمولی (دزدگیرهای گران قیمت )امکان خاموش کردن خودرو حداکثر در شعاع ۱۰۰۰ متر وجود دارد ولی در دستگاه های GPS این فاصله محدودیت ندارد و خودرو در هر جای دنیا باشد با یک پیامک خاموش میشود.

۲- یک خودرو حتی با نصب دزدگیرهای بسیار پیشرفته ، بسیار آسیب پذیر میباشد و هنوز احتمال دزدیده شدن وجود دارد که بارها پیش آمده ولی با نصب این دستگاه GPS بعد از سرقت براحتی میتوانید از موقعیت کنونی خودرو مطلع شوید و به سراغ خودروی خود بروید.

۳- چنانچه خودروی خود باری میباشد این امکان وجود دارد که سرقت خودرو بخاطر بار بوده و خودرو پس از خالی شدن بار در گوشه ای پیدا شود. در دزدگیر های معمولی عملا بعد از سرقت هیچ کاری انجام نمیشود ولی با وجود یک دستگاه GPS میتوانید اطلاعات مربوط به محل تردد خودرو در ۳ سال گذشته را ردیابی کنید و براحتی از محل خالی شدن بار مطلع شوید.

۴- دزدگیر های معمولی براحتی از کار میوفتد ولی این دستگاه ها حتی با قطع جریان برق خودرو نیز تا ۷۲ ساعت و در ردیاب مدل *۷ jp تا یک سال اطلاعات مربوط به موقعیت را از طریق باطری اضطراری خود ارسال خواهد کرد.

۵- دستگاه های GPS علاوه بر ردیابی امکان ایجاد محدودیت برای راننده روی خودرو را نیز دارا میباشد به همین ددلیل دستگاهی میباشد که هم قبل از سرقت خودرو و هم بعد از سرقت خودرو کارایی فوق العاده ای دارد.

دوربین هوشمند چه تفاوتی با بقیه سیستم های امنیتی مثل دوربین های معمولی و سنسور های حرکتی دارد؟

۱-دوربین های قدیمی با ضبط فیلم و رویدادها بر روی هارد DVR در صورت سرقت منزل اولا با قطع برق از کار می افتن و قادر به ضبط فیلم نمی باشند و دوما سارق با بردن DVR دیگر فایده ای نداشته. در صورتیکه دوربین هوشمند JP C1 دو حالت عملکرد را دارا می باشد که حالت اول Disarming بوده و مانند دوربین های معمولی با دادن دستور در ساعتهای تعیین شده اقدام به ضبط فیلم می نماید و در حالت دوم یعنی Arming زمانیکه شما در محل حضور ندارید آنرا فعال نموده و به محض ورود سارق دستگاه اقدام به تماس به گوشی افراد تعریف شده و نیز ارسال پیامک نموده و مهمتر تصویر سارق را به تعداد تعیین شده قبلی گرفته و برای شما به روی سایت و گوشی شما ارسال خواهد نمود و همچنین اقدام به ضبط فیلم بر روی کارت حافظه خود می نماید. و در صورتی که سارق همانند DVR دوربین های قدیمی ، دوربین شمار را با خود ببرد اولا در جا به شما به محض ورود اطلاع داده و نیز تصویر آن نیز ارسال شده و خود سرنخی برای دستگیری و پیگیری می باشد.

۲- همچنین دوربین های مدل JP C1 برخلاف دوربین های قدیمی دارای باتری اضطراری بوده و در صورت قطع برق منزل و محل نصب دوربین شروع به استفاده از باطری پشتیبان خود نموده و تا ۱۲ ساعت توانایی عملکرد را دارا می باشد.در ضمن به محض قطع برق دوربین سریع به شماره های از قبل تعریف شده پیام ارسال می نماید.

هشدار دهنده هوشمند مغناطیسی چه امکان و مزیتی دارد؟

هشدار دهنده مغناطیسی که مناسب نصب بر روی درب و پنجره های ورودی منازل ، دفتر کار ، باغ ، انبار ، گاوصندوق ، کمد و  خودرو و … می باشد به محض باز شده درب و یا شنیدن صدا با شما تماس گرفته  و شما با شنیدن صدای محیط در جریان رویداد اتفاق افتاده قرار خواهید گرفت. و در موارد نصب روی خودرو و گاوصندوق در صورت سرقت دستگاه قابل ردیابی بوده و می توان محل آن را پیدا نمود.

درباره japayab

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *