کودکان به دلیل ضعف جسمانی و ناآگاهی از وقایع احتمالی بیش از سایرین درخطر هستند. دغدغه همیشگی والدین فراهم کردن یک محیط امن برای فرزند دلبندشان است که  کودک در آن احساس راحتی و آرامش کند. به دلیل اینکه همیشه امکان مراقبت حضوری از کودک وجود ندارد، دغدغه والدین در خصوص نگه‌داری از کودکان بیشتر می‌شود.

نحوه عملکرد ردیاب کودک مشابه gps ماشین است. مسیریاب جغرافیایی به کمک ارسال و دریافت مداوم سیگنال مکان دقیق فرد یا خودرو را به‌درستی تعیین می‌کند. جی پی اس همیشه با ماهواره‌هایی که در سطح زمین در حال گردش هستند، ارتباط دارند.  ردیاب‌های کودکان نیز همیشه با ماهواره در ارتباط است. این موقعیت یاب ها در انواع و اقسام متفاوتی در بازار ایران حضور دارند. والدین می‌توانند مانند ساعت این ردیاب ها را به دست کودک وصل کنند و یا آن را در جیب یا کیف فرزند خود قرار دهند.

جی پی اس کودکان همیشه با ماهواره های در حال گردش به دور زمین ارتباط دارد. با کمک اپلیکیشن می توان موقعیت کودک را به طور دقیق تعیین کرد.

 

ردیاب کودک یک دستگاه کوچک است که می تواند سلامتی و امنیت فرزندان را تامین کند. این ردیاب ها به شکل های مختلفی مثل انواع ساعت های جذاب به بازار عرضه شده اند.

 

 

درباره japayab

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *